Бележник
Покажи повече Добавете
Бележник Покажи повече
  • За да потърсим вместо вас
  • Обадете се безплатно на
0800 155 33

Задръжте служителите си с правилната мотивация

Задръжте служителите си с правилната мотивация
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Мотивирането на служителите не е лесно, но наложително, ако искате те да бъдат ефективни в работата си и да продължават да я вършат съвестно за компанията.  Всеки човек се мотивира от различни неща и за да достигнете до отделните индивиди в компанията, трябва да заложите поне на няколко подхода.

Ето мотивационни тактики, които ще ви помогнат в тази посока:

1. Индивидуалното внимание има значение

Екипната работа е важен елемент от успеха на компанията, но всеки служител иска да се чувства важен и ценен и трудът му да бъде забелязан. В големите компании човек сякаш остава незабележим , което бързо го разочарова и демотивира. Винаги намирайте време за служителите си, дори само за да попитате някой от тях как е.

2. Възможност за надграждане на знанията

Всяка работа в даден момент става еднотипна, рутина. Човек губи интерес към нея, ако дълго време стои на една позиция без промяна и опция за развитие.

Може да разширите познанията на подчинените си като организирате обучения и курсове, както за повишаване на квалификацията, така и за добиване на нови знания, което да доведе до по-големи отговорности и по-високо заплащане.

3. Лидерите са пример

Ако искате служителите ви да се трудят съвестно отговорно и с желание , трябва и вие да го правите. Те гледат и се учат от вас.

4. Работната среда е фактор

Начинът, по който сте изградили работната среда може да окаже сериозен ефект върху мотивацията за работа. Няма правилна формула, тъй като всяка фирма има своя култура и политика на работа. И все пак е хубаво да има кът за отдих и разтоварване, креативни „джаджи“ за вдъхновение, надъхващи постери или фрази по стените за психическа стимулация, повече прозорци , създаващи усещане за простор и свобода и т.н.

5. Социализацията създава усещане принадлежност

Не е нужно служителите ви да бъдат най-добри приятели. Но комуникацията помежду им, създава усещане за комфорт и принадлежност.  Организирането на вътрешни събития, тиймбилдинги е добър начин да инициирате такова сближаване.

6. Прозрачна комуникация

Прозрачността гради доверие – както във вас, така и в компанията и колегите.

Малцина са мениджърите, които съумяват държат служителите си мотивирани години наред. Адрес е една от малкото компании, в които всеки брокер говори с уважение не само за прекия си ръководител, а и за самата работа, колегите си и компания.  Не ни вярвайте сляпо, проверете сами във Фейсбук страницата ни Твоят нов работен Адрес или  попитайте как  лично някой консултант недвижими имоти/ мениджър кантора.

След като се убедите в това, не губете време, а станете част от екипа ни. CV може да пратите директно ТУК , а въпросите си може да зададете на  hrteam @ address.bg. 

Здравейте,
Моят АДРЕС ви помага да търсите имоти бързо и лесно:

Само на присъединилите се към „Моят АДРЕС” се ангажираме да изпращаме актуална информация и добри съвети, които ви помагат да сключите изгодна сделка. Не пропускайте тази полезна възможност, регистрирайте се сега!

Оставете това за друг път

Success
Браво! Успешно се присъединихте към Моят АДРЕС.
На посочения email бе изпратено писмо. За да активираме регистрацията ви е необходимо да кликнете на линка в това писмо. Благодарим ви!

Ние се ангажираме да предоставим на клиентите си добри съвети, които ще им помогнат да сключат изгодната за тях сделка.

Отказвам се


Паролата е изпратена на
посочения email адрес.