Бележник
Покажи повече Добавете
Бележник Покажи повече
  • За да потърсим вместо вас
  • Обадете се безплатно на
0800 155 33

Какъв е идеалният шеф

Какъв е идеалният шеф
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Какъв шеф бихте искали да имате, ако можеше да избирате? Доказано е, че човек работи по-добре, с по-голяма мотивация и креативност, ако харесва прекия си ръководител. Добрият мениджър се оказва по-важен и от заплатата по данни на различни статистики и запитвания през годините!
Идеалният шеф за всеки е различен. И все пак има някои характеристики, които са общовалидни и правят един мениджър харесван и уважаван.
Скорошно изследване на Dale Carnegie Training, базирано на отговорите на 3300 служители на пълен работен ден, разкри какво отношение и качества служителите биха искали да открият у своя шеф. А именно:
1. Да цени работата им
75 % от участницит ев проучването искат мениджърът им да следи работата им, да оценява труда им и да ги поощрява за успехите.
2. Да помага развитието им
Мотивацията на един служител се засилва, когато той има шанс да се развива. И то не само вертикално в кариерната стълбица, а и като натрупва нови знания и умения. 80% от запитаните твърдят, че биха искали да бъдат стимулирани от ръководителите си в тази насока.
3. Да признават грешките си
Нерядко хората на ръководни позиции си "измиват ръцете" с персонала при грешка. Ето защо за обикновения служител е важно да има отговорен шеф, който си признава личните грешки и не вини останалите за тях.
4. Да забелязва прогреса им
Повече от 70 % от служителите смятат, че е важно техният ръководител да забелязва напредъка им и съответно да го отразява под някаква форма - парична или морална.
5. Да дава втори шанс
Хората не са безгрешни и според участниците в проучването е много важно човек да има шанс да поправи грешката си. 60 % от анкетираните смятат, че идеалният шеф ще им да де тази възможност, вместо да ги санкционира грубо или да гу изложи публично.
Данните в проучването показват още , че 88 % от служителите ценят шефове, които умеят да ги изслушват. Реално това правят едва 60 % от мениджърите.
"Служителите са по-доволни от работата си и са по-склонни да останат на нея, ако шефовете им са честни, надеждни и имат склонни ценности и визия", коментира Джо Харт, изпълнителен директор на Dale Carnegie Training.
В Адрес напълно подкрепяме това твърдение и се интересуваме от мнението на нашите служители за техните мениджъри. Гордо можем да кажем, че на ръководни позиции има адекватни и компетентни хора, които притежават човечност и са харесвани, уважавани и ценени от своите консултанти. Ето защо те не спират да ги хвалят публично. Можете да научите какво мислят брокерите в Адрес за своите мениджъри като харесате страницата ни във Фейсбук Твоят нов работен АДРЕС.
А ако искате да работите за "идеалния шеф" , пуснете CV-то си ТУК

Здравейте,
Моят АДРЕС ви помага да търсите имоти бързо и лесно:

Само на присъединилите се към „Моят АДРЕС” се ангажираме да изпращаме актуална информация и добри съвети, които ви помагат да сключите изгодна сделка. Не пропускайте тази полезна възможност, регистрирайте се сега!

Оставете това за друг път

Success
Браво! Успешно се присъединихте към Моят АДРЕС.
На посочения email бе изпратено писмо. За да активираме регистрацията ви е необходимо да кликнете на линка в това писмо. Благодарим ви!

Ние се ангажираме да предоставим на клиентите си добри съвети, които ще им помогнат да сключат изгодната за тях сделка.

Отказвам се


Паролата е изпратена на
посочения email адрес.