Бележник
Покажи повече Добавете
Бележник Покажи повече
  • За да потърсим вместо вас
  • Обадете се безплатно на
0800 155 33

Как да споделяте неприятни новини на клиента

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Брокерството е предизвикателна професия. Общуваш с много и различни хора и понякога се налага да им съобщаваш не особено приятни новини. В това няма нищо страшно, стига човек да има професионален подход и разбира се, решение. Ето и няколко полезни съвета, които ще ви помогнат да се справите с по-трудните ситуации, в които няма с какво да зарадвате клиента си, а напротив:
Бъдете спокойни и уверени
Вие сте професионалист и не можете да изпадате в паника. Клиентът очаква от вас да купите/продадете/наемете желания от него имот и каквито и спънки да изникнат в процеса, трябва да се справите с тях с необходимата компетенция. Трябва да звучите уверено и да успокоите клиента, че всичко ще има щастлив край въпреки моментното препятствие.
Аргументирайте се и обяснете своевременно
Когато споделяте неприятна новина, трябва да дадете детайли на клиента как се е стигнало дотук. Не бавете информацията , а уведомете своя клиент на време и бъдете готови да му предоставите необходимите отговори.
Избягвайте негативни думи
„Лоши новини“, „проблеми“, „задънена улица“ са думи, които не е хубаво да използвате, тъй като настройват негативно вашия клиент от самото начало и му създават стрес и напрежение. Лошите новини може да се кажат по по-дипломатичен начин със заместители като „леко препятствие“, „моментно забавяне“, „допълнителна намеса“ и т.н.
Бъдете директни и честни
Клиентът разчита на вас да движите сделката му и да го информирате за всичко напълно откровено. Недейте да го мотаете – губите и неговото, и своето време – а обяснете максимално сбито и обективно ситуацията.
Винаги имайте решение на ситуацията
Неприятната новина става много по-поносима, ако бъде споделена със съответното решение. Клиентът иска сигурност и спокойствието, че нещата ще му се случат. Затова, след като споменете предизвикателството, бъдете готови с решение на казуса и се фокусирайте върху позитивните неща.

Тези и много други полезни съвети от практици-професионалисти можете да научите в АДРЕС – компанията за недвижими имоти, която знае как да остави клиентите си доволни. Станете част от нашия екип като за начало изпратите CV-то си на hrteam @ address.bg или кандидатствате директно ТУК

 

 

Здравейте,
Моят АДРЕС ви помага да търсите имоти бързо и лесно:

Само на присъединилите се към „Моят АДРЕС” се ангажираме да изпращаме актуална информация и добри съвети, които ви помагат да сключите изгодна сделка. Не пропускайте тази полезна възможност, регистрирайте се сега!

Оставете това за друг път

Success
Браво! Успешно се присъединихте към Моят АДРЕС.
На посочения email бе изпратено писмо. За да активираме регистрацията ви е необходимо да кликнете на линка в това писмо. Благодарим ви!

Ние се ангажираме да предоставим на клиентите си добри съвети, които ще им помогнат да сключат изгодната за тях сделка.

Отказвам се


Паролата е изпратена на
посочения email адрес.