Едно нещо е да приемате работна оферта, съвсем друго да решите дали това е правилната за вас работа. Обикновено „подводните камъни“ не се забелязват веднага, а след месец-два и тогава човек започва да се пита дали не е направил ужасна грешка.
Ето защо е важно да проучите внимателно на какво място отивате, преди да си подпишете договора. За какво трябва да следите?
Дори да не сте свръх амбициозна личност, сигурността на работното място и потенциалната възможност за израстване са неща, които говорят за стабилност на компанията.
Със сигурност вие вече разполагате с някакъв потенциал и умения, които да приложите на работното място. И все пак, тъй като попадате в нова среда и сред нови хора, вие ще учите различни неща.
Добрите компании инвестират в обучаването и развиването на своите служители благодарение на различни курсове, обучения, семинари и т.н., които повишават квалификацията им и потенциала им.
У нас, фирмите, които провеждат редовни обучения на служителите си, не са никак много. В Адрес обаче те са закон за консултантите, който винаги са жадни за още и още знания.
Разбира се, че за вас ще има повече перспектива и плюсове, ако сте в компания, която е сред най-големите и утвърдените в своя бранш, тъй като имиджът вече работи за нея и съответно за вас. Ако сте решили да опитате късмета си в една от най-свободните и независими професии в момента – тази на консултант на недвижими имоти – Адрес е сред най-добрият избор на работодател, който може да направите
Компанията е разпознавана и търсена директно от потенциални клиенти, а ресурсите ѝ за набиране на такива са най-богатите в бранша у нас:
Наблюдавайте внимателно останалите служители без те да разберат това. Изглеждат ли ви усмихнати, спокойни , щастливи на работното си място? Ако отговорът е ДА, то по всяка вероятност компанията наистина е страхотна и и работата там удовлетворителна.
„Има прекрасни взаимоотношения между колеги и шефове. Няма я тази йерархическа дистанция, има кой да те изслуша и можеш спокойно да изказваш мнението си. Това е една от многото причини да се чувстваш добре и оценен“, Екатерина Стамболова от Кантора София ЮГ - АДРЕС Недвижими имоти
„Има много добри условия на работа, голям избор на имоти, самата фирма е доста известна и сериозна и носи по-голяма сигурност. И отделно всичко, което е казано в началото, се спазва – дали заплата, процент и т.н. Изобщо цялата нагласа и мислене са много прогресивни и иновативни, особено последните 5 години, откакто изпълнителен директор е г-н Павлов и дават възможност на служителите да се развиват, да учат, да са винаги в час със случващото се в бранша“ , Емилия Станчева - главен консултант от Кантора „Лозенец“ – София АДРЕС
„Това е най-голямата компания за недвижими имоти в България. Хора, които са доказали, че работят ефективно, много професионално и иновативно, залага се на технологиите, има страхотна система, която улеснява служителите да работят ефективно и успешно“, Гергана Димитрова –консултант от Кантора „Лозенец“ – София АДРЕС
„Тук аз си намерих мястото. Намерих себе си в тази работа“ , Снежина Джангазова, Кантора Княз Борис Адрес Варна
Искате ли и вие да бъдете доволен и щастлив служител в една компания , която ви дава много възможности за развитие и печалби? Научите повече от фейсбук страницата на Адрес – Твоят нов работен Адрес или като пишете на [email protected].
Може директно да кандидатствате за позиция консултант недвижими имоти в Адрес ТУК