Какви са предимствата и недостатъците свързани с покупката и наемането на нов офис?
Офисите под наем дават на фирмите гъвкавост и функционалност. Обособеното офис пространство още оптимизира вътрешната организацията на звената в компанията.
Покупката на търговски обект може да разкрие добри възможности за инвестиция, но изисква внимателно предварително планиране, проучване и обмисляне на всички подробности. Независимо дали сте опитен инвеститор или тепърва решавате да стартирате собствен бизнес, ясното разбиране на целия процес от избора до покупката е от съществено значение за вземането на информирано решение.
И в този случай локацията е от ключово значение. Лесният достъп, непосредствената близост до ключови пътни артерии, линии на градския транспорт и други удобства, трябва да са водещи за вас при избор на офис пространство.
Как да капарираме имот ново строителство?
Целта на капарирането е даденият имот да бъде спрян от предлагане, да се договорят условия и да се заяви сериозното намерение на купувача за закупуването му.Имот може да се капарира за не повече от 10-14 дни, след което се подписва предварителен договор. Капарото представлява сума, която се приспада от общата продажна цена или от комисионата към агенцията, ако се работи с такава. Капарото може да бъде преведено по банков път или дадено в брой, като се издава разписка за съответната сума. Тази разписка съдържа подробно описание на имота, условията за закупуване, цена и др. При отказ от страна на купувача да закупи имота, той губи дадената като капаро сума. При отказ от страна на продавача, ако капарото е в него, той дължи възстановяването му в двоен размер. Ако капарото е в агенцията и продавачът се откаже, то агенцията възстановява капарото в пълен размер.
Как успешно да подготвите вашия имот за продажба?
За да подготвите успешно вашето жилище за продажба, се уверете, че го представяте по възможно най-добрия начин – направете необходимите ремонти и го освежете при необходимост, определете справедлива пазарна цена, потърсете съдействие от експерт в областта, но не забравяйте и вие самите да се подготвите, тъй като сте неизменна част от процеса. Прочетете повече тук.
Как да се свържем с брокер, за да закупим жилище?
Всеки подхожда индивидуално в търсенето и подбора на агенция и брокер на недвижими имоти. Някои предпочитат да заложат на проучване в интернет, четене на отзиви в социалните мрежи или форуми. Други се запознават с портфолиото на няколко компании, докато трети се допитват до свои близки и приятели, които имат пресни впечатления и могат да споделят опит. Истината е, че най-добрият подход е да комбинирате всички възможни методи, с което ще сведете до минимум субективността на мненията. Доверете се на компания, имаща добро реноме и богата мрежа от контакти, с което ще подсигурите бърза и безпрепятствена процедура.
АДРЕС Недвижими имоти е най-голямата българска агенция за недвижими имоти в България и от създаването си през 1993 г. до днес се задържа като лидер на пазара. 30-годишната история на компанията се уповава на дългогодишни партньорства и доверие, а професионалното обслужване и изпълнение на задачите е приоритет за компанията. Брокерите на Адрес са професионалисти, за които приоритет е откриването на мечтания ви дом.
Не се колебайте! Свържете се с нас, за да ви помогнем да откриете имота, който най-добре пасва на вашите нужди.
Как се купува апартамент в София спрямо промяната в пазара?
Ако се доверите на услугите на опитен консултант, той ще ви помогне да преминете през всички съпътстващи покупката на имот процеси. Експертите в областта познават добре тенденциите в променящия се, динамичен пазар. Те ще ви помогнат да определите подходяща локация и вид жилище, които да отговарят на вашите възможности, нужди и интереси.