Какво искате да заварите на работното място? Какво е успехът за вас? Какви са най-големите предизвикателства в работата ви? Отговор на всички тези въпроси дава международното изследване What Women Want @ Work, проведено от мрежата LinkedIn, в което участие са взели десетки хиляди професионалисти в различни професии от целия свят.
Влиянието на някои географски и културни фактори е съвсем логично, но като цяло тенденциите в отговорите клонят в една и съща посока, която ясно описва какво е най-важното предимство на перфектната работа за нежната половина на човечеството.
63% от дамите определят като успешна работа тази, в която успяват да балансират личния и професионалния си живот. Интересно то е , че преди 5-10 години, водещият аргумент в това уравнение е била високата заплата, като тогава 56% дамите на нежния пол са я виждали като ключов фактор за успех.
От отговорите става ясно още че 74 % от жените вярват, че могат да имат задоволителна кариера, стабилна връзка и деца.
65 % признават, че биха искали гъвкаво работно време, за да могат да се справят и със семейните си ангажименти.
21 % са категорични, че когато създадат семейство, работното време ще бъде приоритет номер едно за кариерното им бъдеще.
Ако сте шеф, вероятно ще имате власт над времето си, но и много повече отговорности, което означава повече работни часове. Друг вариант са почасовите работи или тези тип „фрийленсър“, които обаче или предоставят ниски доходи, или са недефинирани , тъй като зависят от броя и големината на ангажиментите и клиентите ви.
Едно страхотно решение за дамите в „семейна възраст“ се оказва работата като консултант недвижими имоти. Тя не само позволява сами да организирате ангажиментите си и работния си график, но и има други предимства, които биха допринесли за успеха и независимостта ви.
Консултантите работят на комисион, което означава, че при всяка сключена сделка, вие получавате една немалка сигурна сума. На практика доходите ви нямат таван и зависят от вашите амбиции и желание за работа, което е страхотно.
Когато зад гърба ви стои компания като АДРЕС, която разполага с огромна база данни, развит маркетингов отдел и стотици брокери, които са не просто ваши колеги , а и приятели и помощници, клиенти не липсват.
В компанията допълнително получавате професионално обучение и се превръщате в сертифициран брокер. А през годината има още куп семинари и обучения, които ви дават възможност да надграждате уменията и знанията си.
Професията консултант на недвижими имоти е доста динамична и постоянно ви среща с нови хора. Повечето консултанти в АДРЕС признават, че дори създават трайни приятелства с не само с клиентите, а и с колегите си.
В изследването What Women Want @ Work жените споделят, че най-големите предизвикателства в кариерата им са: липсата на дефинират кариерен път (51%), липса на инвестиции в развитието им в съответната компания (47%) и неадекватно заплащане (44%).
В АДРЕС предизвикателствата са съвсем различни, тъй като вече пояснихме как тези проблеми са решени. Като консултанти ще се сблъсквате с различни казуси, които ще изискват гъвкави решения, но място за притеснение няма, защото компанията разполага с огромен ресурс професионалисти в различни сфери, които винаги ще ви съдействат.
Ето че идеалната професия не е мит, а съществува. Дали това е вашето място, няма как да разберете, ако не опитате. Пишете на hrteam @ address.bg или директно изпратете автобиографията си ТУК
Повече за възможностите за нова работа като брокер на недвижими имоти можете да научите от фейсбук страницата на Адрес – Твоят нов работен Адрес или на address.bg.