0888 11 22 00

Задръжте служителите си с правилната мотивация

Задръжте служителите си с правилната мотивация
15 януари 2018

Мотивирането на служителите не е лесно, но наложително, ако искате те да бъдат ефективни в работата си и да продължават да я вършат съвестно за компанията.  Всеки човек се мотивира от различни неща и за да достигнете до отделните индивиди в компанията, трябва да заложите поне на няколко подхода.

Ето мотивационни тактики, които ще ви помогнат в тази посока:

1. Индивидуалното внимание има значение

Екипната работа е важен елемент от успеха на компанията, но всеки служител иска да се чувства важен и ценен и трудът му да бъде забелязан. В големите компании човек сякаш остава незабележим , което бързо го разочарова и демотивира. Винаги намирайте време за служителите си, дори само за да попитате някой от тях как е.

2. Възможност за надграждане на знанията

Всяка работа в даден момент става еднотипна, рутина. Човек губи интерес към нея, ако дълго време стои на една позиция без промяна и опция за развитие.

Може да разширите познанията на подчинените си като организирате обучения и курсове, както за повишаване на квалификацията, така и за добиване на нови знания, което да доведе до по-големи отговорности и по-високо заплащане.

3. Лидерите са пример

Ако искате служителите ви да се трудят съвестно отговорно и с желание , трябва и вие да го правите. Те гледат и се учат от вас.

4. Работната среда е фактор

Начинът, по който сте изградили работната среда може да окаже сериозен ефект върху мотивацията за работа. Няма правилна формула, тъй като всяка фирма има своя култура и политика на работа. И все пак е хубаво да има кът за отдих и разтоварване, креативни „джаджи“ за вдъхновение, надъхващи постери или фрази по стените за психическа стимулация, повече прозорци , създаващи усещане за простор и свобода и т.н.

5. Социализацията създава усещане принадлежност

Не е нужно служителите ви да бъдат най-добри приятели. Но комуникацията помежду им, създава усещане за комфорт и принадлежност.  Организирането на вътрешни събития, тиймбилдинги е добър начин да инициирате такова сближаване.

6. Прозрачна комуникация

Прозрачността гради доверие – както във вас, така и в компанията и колегите.

Малцина са мениджърите, които съумяват държат служителите си мотивирани години наред. Адрес е една от малкото компании, в които всеки брокер говори с уважение не само за прекия си ръководител, а и за самата работа, колегите си и компания.  Не ни вярвайте сляпо, проверете сами във Фейсбук страницата ни Твоят нов работен Адрес или  попитайте как  лично някой консултант недвижими имоти/ мениджър кантора.

След като се убедите в това, не губете време, а станете част от екипа ни. CV може да пратите директно ТУК , а въпросите си може да зададете на  hrteam @ address.bg.