Какво трябва да знаем при работа с брокер на недвижими имоти?
За непрофесионалистите продажбата на недвижим имот е сложен процес, независимо дали става въпрос за продажба на офис или друг тип недвижима собственост. За да бъде реализирана една сделка по възможно най-добрия начин е нужен професионален подход. Брокерите на недвижими имоти са хората, които най-добре могат да се справят с продажбата на офис пространство. Брокерите в АДРЕС Недвижими имоти ще ви съдействат по време на целия процес по покупко-продажбата.
Ако искате да продадете офиса си с АДРЕС, можете да позвъните на телефон 0800 155 33 или да посетите някои от офисите на компанията. Можете и директно да изпратите информация за имота си като пуснете обява на сайта. Консултантите ни ще се свържат с вас възможно най-скоро.
Може ли да се продаде имот в регулация?
Продажбата на парцел или земеделска земя често се оказва много по-сложна от продажбата на жилище. Ако сте предприели тази стъпка е добре да потърсите помощта на реномирани агенции за имоти, които се занимават конкретно с тази материя. Брокерите и юристите в тези екипи могат да ви дадат цялостна и задълбочена информация за състоянието на пазара, движението на цените, потенциала на вашия имот, както и да се заемат с уреждането на сложни юридически процедури, които да позволят продажбата.
Как да не допускаме най-често срещаните грешки при купуване на жилище?
За да не допускате най-често срещаните грешки при купуване на жилище, на първо място бъдете готови да бъдете в цялостния процес на 100%. Това означава да следвате гореспоменатите съвети, да вложите време и усилия в проучване на имотния пазар към момента, да направите личен анализ за плюсовете и минусите на избраните от вас локации, тяхната инфраструктура, бъдещото им развитие, както и да потърсите професионална помощ от агент по недвижимите имоти, ако смятате, че няма да имате достатъчно време и ресурси да се справите самостоятелно. Както казахме, професионалният опит и натрупаните познания в сферата позволяват на добрия брокер лесно да преценява дали конкретно жилище изобщо си заслужава, дори без това да налага провеждането на реален оглед. По този начин селектирането на офертите ще бъде много по-добре организирано, което ще ви спести ценно време и много излишни усилия.
Освен това, брокетър може да ви предпази от рискови ходове, като ви предупреди за лошите практики и ще съблюдава стриктно за изрядността на сделката. Агентът ще защитава вашите интереси в процеса по договаряне и ще съдейства при възникването на неочаквани проблемни ситуации.
Какви документи са нужни при покупката на жилище?
Най-често изискваните документи, свързани с покупко-продажбата, са: документ за собственост на продавача, данъчна оценка на имота, схема или кадастрална скица на имота, удостоверение за вещни тежести, удостоверение за семейно положение на продавача, удостоверение за наличие или липса на задължения за продавача, документ за самоличност.
Защо трябва да знаем какво означава имот в регулация?
Урегулирането на поземления имот или закупуването на вече урегулиран парцел е на практика задължително. Това е практически единственият предвиден в българското законодателство начин строежът да е законен и да нямате проблеми при сключване на сделки с имотите върху този парцел в бъдеще.