Скица на недвижим имот е един от необходимите документи, които ще ви потрябват за извършването на всякакви разпоредителни сделки с имота, като покупко-продажба, дарение, ипотека и други.
Сами или с агенция да изберем да закупим имот?
Основното предимство на брокерите се крие в тяхната компетентност и отлично познаване на имотния пазар. Експертизата им и достъпът им до данни им дава възможността не само винаги да са запознати с актуалното състояние на пазара, но и да предвиждат неговата посока, докъдето това е възможно. Избирайки съвместната работа със специалист в сферата, купувачите и продавачите на жилища си гарантират както спокойствие в процеса по сключване на сделката, така и спестяване на сериозна част от задълженията на страната по финализиране на процеса. Разбира се, за да можете да преминете напълно спокойно и безпроблемно през една имотна сделка, е необходимо да потърсите съдействие от опитен консултант и агенция с репутация, доказала се във времето. За да не се превърне процеса по покупка или продажба на жилище в неприятен такъв, е необходимо предварително да проучите.
АДРЕС Недвижими имоти е най-голямата българска агенция за недвижими имоти в България и от създаването си през 1993 г. до днес се задържа като лидер на пазара. 30-годишната история на компанията се уповава на дългогодишни партньорства и доверие, а професионалното обслужване и изпълнение на задачите е приоритет за компанията. Брокерите на Адрес са професионалисти, за които приоритет е откриването на мечтания ви дом.
Как да кандидатствам за консултант на недвижими имоти?
Можете да подадете своята кандидатура за работа при нас:
Защо е важно да знаем актуалните пазарните цени на имоти?
Както казахме, проучването на пазара е важно за всички стъпки по покупката.То ще ви послужи като ориентир, чрез който ще успеете да прецените точните изисквания и възможностите, с които разполагате.
АДРЕС Недвижими имоти е най-голямата българска агенция за недвижими имоти в България и от създаването си през 1993 г. до днес се задържа като лидер на пазара. 30-годишната история на компанията се уповава на дългогодишни партньорства и доверие, а професионалното обслужване и изпълнение на задачите е приоритет за компанията. Брокерите на Адрес са професионалисти, за които приоритет е откриването на мечтания ви дом.
Не се колебайте! Свържете се с нас, за да ви помогнем да откриете имота, който най-добре пасва на вашите нужди.
Какви документи са нужни при покупката на жилище?
Най-често изискваните документи, свързани с покупко-продажбата, са: документ за собственост на продавача, данъчна оценка на имота, схема или кадастрална скица на имота, удостоверение за вещни тежести, удостоверение за семейно положение на продавача, удостоверение за наличие или липса на задължения за продавача, документ за самоличност.