Най-често изискваните документи, свързани с покупко-продажбата, са: документ за собственост на продавача, данъчна оценка на имота, схема или кадастрална скица на имота, удостоверение за вещни тежести, удостоверение за семейно положение на продавача, удостоверение за наличие или липса на задължения за продавача, документ за самоличност.
Как да кандидатствам за консултант на недвижими имоти?
Можете да подадете своята кандидатура за работа при нас:
Защо е важно да знаем актуалните пазарните цени на имоти?
Както казахме, проучването на пазара е важно за всички стъпки по покупката.То ще ви послужи като ориентир, чрез който ще успеете да прецените точните изисквания и възможностите, с които разполагате.
АДРЕС Недвижими имоти е най-голямата българска агенция за недвижими имоти в България и от създаването си през 1993 г. до днес се задържа като лидер на пазара. 30-годишната история на компанията се уповава на дългогодишни партньорства и доверие, а професионалното обслужване и изпълнение на задачите е приоритет за компанията. Брокерите на Адрес са професионалисти, за които приоритет е откриването на мечтания ви дом.
Не се колебайте! Свържете се с нас, за да ви помогнем да откриете имота, който най-добре пасва на вашите нужди.
Защо да работим с брокер на недвижими имоти при продажбата на апартамент?
Консултацията със специалист в сферата на имотите ще ви гарантира спокойствие, че ще преминете през всички стъпки без проблеми. Избирайки да се доверите на услугите на професионален консултант, ще си спестите сериозна част както от задълженията и отговорностите, така и от притесненията, пред които всеки продавач се изправя. Благодарение на уменията на професионалните брокери процесът на продажба значително се ускорява. Те имат задачата да ви запознаят с всички възможни рискове и как максимално ефективно да сключите сделка, която удовлетворява вашите изисквания. Брокерите познават добре динамичния имотен пазар, следят икономическата и политическата обстановка в страната, съотношението между търсене и предлагане, както и тенденциите за развитие на пазара. Те познават в детайли документацията, която се изисква за продажба на имот, ще ви предложат ефективна маркетингова стратегия, ще организират огледи и ще водят преговори до реализиране на успешна сделка.
Какво трябва да знаем при работа с брокер на недвижими имоти?
За непрофесионалистите продажбата на недвижим имот е сложен процес, независимо дали става въпрос за продажба на офис или друг тип недвижима собственост. За да бъде реализирана една сделка по възможно най-добрия начин е нужен професионален подход. Брокерите на недвижими имоти са хората, които най-добре могат да се справят с продажбата на офис пространство. Брокерите в АДРЕС Недвижими имоти ще ви съдействат по време на целия процес по покупко-продажбата.
Ако искате да продадете офиса си с АДРЕС, можете да позвъните на телефон 0800 155 33 или да посетите някои от офисите на компанията. Можете и директно да изпратите информация за имота си като пуснете обява на сайта. Консултантите ни ще се свържат с вас възможно най-скоро.