Кои са рисковите, които може да изникнат при инвестиция в недвижим имот?
При покупка на имот с инвестиционна цел, без значение дали е апартамент, къща, ваканционен имот, земеделска площ, се смята че и доходността, и рискът са умерени. Разбира се, доходността от недвижимо имущество търпи промени и това се определя от състоянието на пазара - дали се намира в своя пик или спад, и е водещ фактор за възвръщаемостта на вложението. Затова процесът изисква задълбочени познания и правилна преценка кога е точният момент както за покупка, така и за продажба.
Консултантите на Адрес недвижими имоти ще ви съдействат да се ориентирате бързо в това начинание, ще ви ви помогнат да предвидите времето, което е необходимо да отделите, за да се подготвите подобаващо. По този начин имате възможността да подредите ангажиментите си и да ги съобразите с различните етапи по търсенето на недвижимо имущество за качествена инвестиция.
Не се колебайте! Свържете се с нас, за да ви помогнем да откриете имота, който най-добре пасва на вашите нужди.
Какви документи са нужни при покупката на жилище?
Най-често изискваните документи, свързани с покупко-продажбата, са: документ за собственост на продавача, данъчна оценка на имота, схема или кадастрална скица на имота, удостоверение за вещни тежести, удостоверение за семейно положение на продавача, удостоверение за наличие или липса на задължения за продавача, документ за самоличност.
Защо е важно да знаем актуалните пазарните цени на имоти?
Както казахме, проучването на пазара е важно за всички стъпки по покупката.То ще ви послужи като ориентир, чрез който ще успеете да прецените точните изисквания и възможностите, с които разполагате.
АДРЕС Недвижими имоти е най-голямата българска агенция за недвижими имоти в България и от създаването си през 1993 г. до днес се задържа като лидер на пазара. 30-годишната история на компанията се уповава на дългогодишни партньорства и доверие, а професионалното обслужване и изпълнение на задачите е приоритет за компанията. Брокерите на Адрес са професионалисти, за които приоритет е откриването на мечтания ви дом.
Не се колебайте! Свържете се с нас, за да ви помогнем да откриете имота, който най-добре пасва на вашите нужди.
Какъв е процесът на закупуване на жилище?
Първата стъпка при търсенето на имот за покупка е вземането на решение дали да започнете оглед на пазара самостоятелно или да потърси съдействие от професионалист в сферата. При избора за осъществяване на сделка с брокер, е добре да знаете, че неговите професионални задължения не се ограничават единствено до посредничество при покупко-продажбата, той ще е човекът, на когото ще можете да доверите всичките си виждания, идеи, притеснения и опасения по предстоящия процес.
Тъй като покупката на жилище е една от най-големите и важни инвестиции в живота, предварително е необходимо да определите бюджета си, също така как ще финансирате покупката. Дори и при избор на работа с агент на недвижими имоти, направете едно самостоятелно проучване на пазарната ситуация в момента и преценете отговаря ли предлагането на вашите изисквания и възможности. След това помислите за локации, в които искате да направите огледи, а в последствие ще започнете да посещавате избраните от вас имоти.
Ако имате късмета да откриете вашия мечтан дом бързо, то се пристъпва към подписване на предварителен договор, който предшества окончателния договор. Чрез подписването на предварителен договор двете страни се съгласяват с условията по покупко-продажбата. Също така се задължават да финализират сделката и да сключат окончателен договор за имота. Окончателният договор за покупко-продажба е двустранно споразумение, при което продавачът прехвърля собствеността на купувача, срещу предварително определената за това цена. Той урежда правата и задълженията на двете страни по сделката. Подписването на окончателния договор се извършва пред нотариус, който прави проверка на документите и собствеността по сделката и следи дали са спазени всички законови изисквания. Ако всичко е документално изрядно, страните пристъпват към подписване на нотариалния акт, чрез който собствеността финално се прехвърля от продавача към купувача, срещу уговорената в предварителния договор сума. След като продавачът потвърди получаването на парите, нотариусът заявява нотариалния акт в Агенцията по вписванията, с което се финализира сделката.
Какво трябва да знаем при работа с брокер на недвижими имоти?
За непрофесионалистите продажбата на недвижим имот е сложен процес, независимо дали става въпрос за продажба на офис или друг тип недвижима собственост. За да бъде реализирана една сделка по възможно най-добрия начин е нужен професионален подход. Брокерите на недвижими имоти са хората, които най-добре могат да се справят с продажбата на офис пространство. Брокерите в АДРЕС Недвижими имоти ще ви съдействат по време на целия процес по покупко-продажбата.
Ако искате да продадете офиса си с АДРЕС, можете да позвъните на телефон 0800 155 33 или да посетите някои от офисите на компанията. Можете и директно да изпратите информация за имота си като пуснете обява на сайта. Консултантите ни ще се свържат с вас възможно най-скоро.