0888 11 22 00

Характеристики на успешния консултант недвижим имоти

Характеристики  на успешния  консултант недвижим имоти
20 август 2017

За да станете консултант на недвижими имоти не ви трябва конкретно образование. В най-голямата компания за недвижими имоти у нас Адрес и опитът не е задължително условие. Достатъчно е да притежавате някои качества, а знанията и „формулите" в този бранш може да научите от старши консултантите, мениджърите на канторите и десетките обучения, които фирмата осигурява годишно.
И все пак добрият брокер притежава талант и някои качества, които могат да го направят изключително успешен и харесван от клиенти. Вижте кои са те:
 

Компетентност

Изключително важно за продавача е да има срещу себе си човек, който е продавал имоти , препоръчително и в същия район. Това го прави надежден, компетентен и лесно ще спечели доверието на своя потенциален клиент.
Когато търсите или продавате имот на клиент, винаги проучвайте пазара в детайли, по региони и бъдете готови да отговаряте уверено на всякакви въпроси, свързани с офертата /сделката.
 

Организираност

Никой не обича да му губят времето. Често огледите се правят в извънработно време или уикенда и брокерът, клиентът, и третата страна (която купува или на която се продава) бърза да приключи срещата максимално бързо, за да се прибере у дома. За целта вие трябва да сте организирали всичко и да бъдете максимално изчерпателни без да разтягате излишни локуми.
 

Око за детайла

Именно консултантът е човекът, който съветва своя клиент как да продаде най-успешно апартамента си или защо трябва да купи някой имот. Той посочва плюсовете и минусите като работи в полза на клиента си.
 

Търпение

Някои сделки стават по-бързо, някои по-бавно. Има клиенти, които се ухажват повече време и доброят брокер не се отказва от тях.
 

Умение за водене на преговори

Или казано по друг начин – тактичност. В процеса на работа има лесни, но има и по-трудни клиенти, които буквално ще ви изпилят нервите. Те може дори да са по-груби, но от вас зависи да върнете разговора в добрия тон и да съумеете да успокоите своя клиент, като го убедите в правотата на своята идея/оферта.
 

Агресивно, но учтиво поведение

Консултантът на недвижими имоти е настойчив и упорит. Той не остава клиента да забрави за него, а напомня за себе си с нови оферти, с телефонни разговори, с покани по мейла за срещи и т.н. И все пак има тънка граница между това да сте настойчиви и откровено нахални и тя се крие именно в добрия тон. Бъдете упорити, но с финес и деликатност.
 

Честност

Връзката между клиент и консултант се гради основно върху доверието. Вие нямате много време да се опознаете, затова трябва бързо да изградите това доверие. А начинът е като бъдете честни с вашия клиент. В крайна сметка вашата цел е той да остане с вас и да работите заедно години наред. А ако е доволен, ще ви препоръча на свои познати и приятели. Така че по-добре да загубите сделка, отколкото клиент до живот!
 

Всеотдайност

Няма значение по колко оферти работите в момента, важното е всеки ваш клиент да вярва, че той е единственият , най-важният и че вие посвещавате достатъчно време, енергия и внимание на неговите нужди и желания.
Ако смятате, че притежавате поне част от тези черти , то има голям шанс да успеете да се реализирате като консултант на недвижими имоти. Няма значение на колко години сте, няма значение какво сте работили досега , в АДРЕС се цени желанието за работа!
Повече за възможностите за нова работа като брокер на недвижими имоти можете да научите от фейсбук страницата на Адрес – Твоят нов работен Адрес.
Може да кандидатствате директно за позиция консултант недвижими имоти и през сайта ни addres.bg.