Най-ниските цени на имоти в София са в северозападната част на града, като например Обеля, Връбница, Надежда, както и в някои отдалечени от центъра квартали с по-слабо развита инфраструктура Въпреки това, някои от тези райони показват тенденции към развитие, което може да ги направи добра инвестиция в дългосрочен план. Важно е при покупка да се направи внимателна преценка между цена, удобство и потенциал за растеж.
Кои квартали на София са най-добре обособени?
Манастирски ливади, Витоша, Малинова долина, Кръстова вада, Младост 4, Овча купел. Атрактивността на тези квартали се засилва и от непрекъснатото подобрение, инфраструктурна оптимизация, наличие на работна среда, което от своя страна води и до повишаване на качеството на живот в тях.
Може ли да се продаде имот в регулация?
Продажбата на парцел или земеделска земя често се оказва много по-сложна от продажбата на жилище. Ако сте предприели тази стъпка е добре да потърсите помощта на реномирани агенции за имоти, които се занимават конкретно с тази материя. Брокерите и юристите в тези екипи могат да ви дадат цялостна и задълбочена информация за състоянието на пазара, движението на цените, потенциала на вашия имот, както и да се заемат с уреждането на сложни юридически процедури, които да позволят продажбата.
Кои квартали на София се развиват в момента?
Интересът на инвеститорите е насочен основно към южните и югоизточните квартали на София, които предлагат и най-много свободни парцели. Характерно за тези райони на столицата е все още инфраструктурата е в процес на развитие. Както споменахме вече, най-предпочитаните към момента квартали, предлагащи ново строителство, са Манастирски ливади, Витоша, Малинова долина, Кръстова вада, Младост 4, Овча купел. Някои от тях тепърва се развиват, но това се случва динамично и се доказват като локации с изключителен потенциал.
В кои квартали си заслужава да инвестираме?
Интересът на купувачите е насочен към южните и югоизточните квартали на София, които предлагат и най-много свободни парцели. Характерно за тези райони на столицата е, че все още инфраструктурата е в процес на развитие.