0888 11 22 00

Продайте своето офис пространство с брокер на недвижими имоти

офис пространство
08 април 2024

Как да продадем своето офисно пространство с помощта на брокер на недвижими имоти? Научете повече за процеса в тази статия.

 

Какъв е процесът на продажба на офисно пространство?

Продажбата на недвижим имот, в това число и офис, често е по-трудна, отколкото повечето собственици си представят. Достигането до сделка изисква стратегически подход за цената, периода, в който се продава, начина на продажбата – с брокер или без, както и добър маркетинг. 

 

Как да продадем своето офисно пространство помощта на брокер на недвижими имоти?

От тази гледна точка, работата с брокер има много плюсове. Добрите консултанти могат да помогнат при определянето на реалната пазарна цена, но освен това те знаят кой е правилният начин за предлагане на офиса – пускане на обява или работа със заинтересовани от покупка лица, без предложението да се представя в интернет. Понякога брокерите имат идея за т.нар. “моментален клиент”. Това е човек, който търси. Те знаят това и вместо да разпространяват информация за офиса, го предлагат директно на въпросния потенциален купувач.

 

Свържете се с брокер и направете среща, на която да обсъдите детайлите за продажбата 

Съдействието при подготовката на имот за продажба, в частност офис пространство, е неделима част от работните задължения на професионалистите от АДРЕС. По време на огледа брокерът ще ви даде съвети как да подобрите състоянието на предлагания от вас офис за продажба, като ви дадат препоръки как да фо направите по-привлекателен за потенциалните купувачи.

Освен това, информацията за случващото се по време на процеса по продажба е от основно значение за всеки в ролята на продавач. Именно заради това, нашите клиенти получават регулярно информация за отзивите от огледите. Само така вие като собственик на офис за продан бихте могли да си изградите реална представа за ситуацията на пазара и да анализирате позициите си в предстояща сделка. В случай че е необходимо, ще получите съвети кога и как да актуализирате цената, според пазарната ситуация и ще ви бъдат дадени препоръки коя оферта от купувач да приемете, както и в кой момент. 

 

Направете няколко огледа на офисното пространство заедно с брокера, за да може да Ви даде своето експертно мнение 

Експертните препоръки и съветите, предоставени от агентите на АДРЕС, са изключително ценни във всички етапи на сделката по продажба. Нашите консултанти ще се погрижат да разсеят колебанията и притесненията ви. В тяхно лице може да откриете отдадени сътрудници, които ще защитават личните ви интереси и ще изведат сделката до самия край. Познанията на брокерите на АДРЕС са многопластови, поради което те могат да ви окажат съдействие при базисни юридически казуси, да предоставят отговори на организационни въпроси и дори да ви окажат психологическа подкрепа при възникване на непредвидени ситуации. 

 

Подгответе имота за продажба с помощта на брокера - експертите са добре запознати с документацията и ще Ви улеснят в този процес

Всяка имотна сделка е съпътствана от множество документи. Вашият агент трябва да има готовност да ви насочи към правилните институции, от които да се сдобиете със задължителната документация при продажба на имот: удостоверения, декларации и схеми и др., които впоследствие при изповядване на сделката ще бъде необходимо да представите. Брокерът ще ви съдейства с набавянето и оформянето на документацията, с което ще отстраните вероятността да допуснете съществен пропуск, който би могъл да доведе до осезаемо забавяне на процедурата. Имайте предвид, че количеството на изискваните документи в никакъв случай не бива да бъде подценявано и точно поради това е важно да откриете добре подготвен и вещ в областта агент. Той ще има грижата да ви ориентира за важни стъпки и ще ви преведе през различните етапи на сделката.

Разбира се, понякога има казусите, които са извън професионалните компетенции на агента. В случай, че агентът няма нужните законови познания за конкретната ситуация, той може да ви насочи към експертните услуги на юрист за съдействие. Ако изберете да ни се доверите, тези притеснения ще ви бъдат спестени, тъй като АДРЕС Недвижими имот разполага с юридически отдел. В него работят специалисти с богат опит и познания относно документацията, съпътстваща имотните сделки. Нашите служители ще проверят обстойно всички документи за имота, както и заинтересуваните от него купувачи и ще поемат отговорната задача по изготвянето на договора за покупко-продажбата на вашия офис.

 

Направете срещи и огледи с потенциалните купувачи

Отделете от времето си и присъствайте на срещите с потенциални купувачи, организирани от вашия брокер. Подгответе се предварително с повече информация за помещението, тъй като по време на оглед могат да възникнат множество въпроси от страна на клиентите. Понякога те са общи, но има случаи, когато са свързани със сметки, общи части, съседи и т.н. Изговорете тези важни дейли с вашия агент и обсъдете какви отговори ще дадете на заинтересованите лица. Не е препоръчително да говорите прекалено много, нито пък да отговаряте с по една-две думи. Баланса в комуникацията е много важен. 

 

Какво е предимството да работите с брокер на недвижими имоти? 

Брокерите на недвижими имоти познават в дълбочина пазара, в това число и когато става въпрос за офис пространства. Тези познания ще спомогнат за един много по-плавен и безпрепятствен процес, лишен от неизгодни предложения и сериозни рискове за вас. 
Точно заради това компетенциите на специалистите в сферата ще ви бъдат от съществена помощ, особено когато става дума за продажба на офис в София и по-големите градове в страната. Това е така, тъй като вашата обява може да се остане незабелязана сред стотиците оферти, публикувани от други продавачи. 

При необходимост от съдействие не се колебайте да се обърнете към консултантите на АДРЕС Недвижими Имоти. АДРЕС е най-голямата агенция за недвижими имоти в страната, с 28 години опит в сферата и над 500 професионално обучени консултанти. Може да разчитате на нас!
 

Продай имота си за 48 часа